GOTT NYTT 2011

Publicerat - 2010-12-31 @ 16:35:08
Jo, så hoppas vi här! Finns inget jag längtat så mycket efter som att lämna detta år bakom mig. Även om det i slutet rett upp sig och en del saker blivit så mycket bättre än man först trodde. Gäller att ta en dag i taget och försöka finna glädje i det. Mina vänner har varit ett fantastikst stöd och jag är så glad och tacksam för det ni givit mej och orkat med mig. ;) Är också otroligt tacksam över en del bekanta som kommit att stå mig ännu närmare och nu också kan räknas till de få guldkornen man ALLTID vet vart man har. <3

Min lilla prinsessa, Novalie, du ska veta att du också är väldigt omtyckt och framför allt älskad. Tack vare dej lever jag i nuet och det finns inget som slår de dagar jag får hämta dej på dagis, och du lika nöjd som när jag lämnar dej där, kommer springande mot mig och ropar: "mamma" så det hörs över hela gården, och bara vill upp och kramas. ÄLSKAR DEJ SÅÅÅ och kommer ALLTID finnas där för dig. Jag hoppas du får växa upp till en självständig individ med egna mål och drömmar. Och att du alltid följer ditt hjärta och det som känns rätt för dej. Du är mitt ALLT. <3

MED DETTA SAGT ÖNSKAR JAG MINA VÄNNER & FAMILJ; GOTT NYTT ÅR ! <3
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?