Lite besök

Publicerat - 2010-12-19 @ 20:38:31
Imorse hade vi sovmorgon. Klockan var 7.37 när Novalie, med sina två favorit goosedjur, kom tassande från sin säng för att lägga sig brevid mig i den bäddbara soffan. Vi somnade båda om och sov till lite efter 10. Sen har vi haft en riktigt slappardag och hållit oss inne. Det har lekts med de nya leksakerna, kollats Pippi på dvd och kramats. Vid 18-tiden kom Sophie och Åsa ut och vi smaskade i oss resterna av gårdagens födelsedagstårta, och en cheesecake som Åsa gjort. Nu sover prinsessan och själv tänker jag också krypa till kojs inom en timme. Är så stolt över mig själv då jag äntligen börjat komma i säng i tid om kvällarna. Bäst att vila ut nu så man orkar med allt program denna vecka. Jul är tid för umgänge med nära och kära, och det bästa av allt är att två av dem som inte bor så nära mera kommer hem. I can´t wait! <3
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?