Gårdagen

Publicerat - 2011-08-23 @ 07:06:53
Igår var jag en riktigt toppen hemmafru! Startade dagen med ett pass bodycombat på gymmet efter frukost. Hemma igen blev det ett litet mellanmål, och sedan städade jag hela huset, dammade och dammsög. Några stolar som "följt med huset" bars ut i garaget, jag satte uppe några tavellister och fixade med en läshörna vid trappgången på vinden, även gästrummet gjordes om lite. Sedan var det tvätt som skulle tvättas, och disk som skulle diskas. Hämtade Novalie på dagis och åkte in till centrum. Hittade äntligen en burk för tvättmedel på Katarina Maria,den mysisgaste inredningsaffären i Jakobstad. (allt hon har i form av väggord, skyltar, förvaring mm är på svenska eller engelska :)) Hemma igen blev det att laga middag och äta. T kom hem, och vi lade upp en ny lampa i Novalies rum. Sen kastade jag mig på soffan, för trött för att blogga, och kollade Barnskrik och jäkelskap på TV4. Idag är dagen då min kära mamma kommer hit för första gången sedan vi flyttade. Väntar! <3

  
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?