gymmat och solat.

Publicerat - 2011-08-31 @ 20:10:46

Drog iväg på gym nästan direkt T kom innanför dörren från jobbet. Blev ett pass bodypump, och efteråt solade jag lite solarium i ca 10 minuter. Så ljus som jag är så får jag ju kämpa med att få ha lite färg ens. Sedan vet jag ju att man inte ska sola för ofta, och för länge åt gången. Vissa brukar fråga hur man ens kan tänka sig att sola solarium eftersom det är "cancerframkallande", men skall man tänka på allt som påstås framkalla cancer skulle man ju inte kunna leva. Allt med måtta bara. T for på länk nu när jag kom hem, bra kompletterat. :D Önskar bara vi hann träna mer tillsammans. Borde verkligen införskaffa dendär cykeln och kanske en kombinerande cykel-joggingvagn.















Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?