mamma

Publicerat - 2011-08-23 @ 19:32:49

Min mamma har varit här idag, och en väninna till henne. Mamma och syrran hade städat igenom syrrans gamla saker så nu har Novalie en hel låda full med barbie, hästar och bratz dockor. Hon har varit sysselsatt med det hela kvällen, och jag måst erkänna att jag också tyckte det var kul att prova kläder och klä dedär dockorna igen. Jag satt nästan som klistrad brevid henne och satte väskor, skor och hattar på. Jag är ju inte så mycket "lekmamma", och jag saknar verkligen att inte kunna ge mer av det ibland. Även om Novalie inte kräver så mycket av det utan leker bra på egen hand. Men kanske så det skall vara, ingen kan ju vara bra på allt. Jag är ju iaf duktig på att läsa böcker om inte annat, och i perioder läser vi varenda kväll vid nattinng. Sedan tycker jag också om att hitta på saker, så jag tror funkykidz kursen blir jättebra för oss båda. (Riktigt mor-dottergrej, även om det är tillåtet för pappa att också följa med på det.) Nu skall jag bege mig utan på en raskpromenad innan True talent startar på tv3. Novalie sover redan och T är ute i hemmagymmet.

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?