Hösten är här och vintern närmar sig.

Publicerat - 2011-08-31 @ 15:25:48

   

 
Detta måste jag därför skaffa:

* en ny enkel kappa i svart som matchar det mesta eftersom dragkedjan är sönder på den gamla.
* en snygg sportjacka, för vinterbruk.
* fodrade vardagsskor
* svarta stövlar
* några fler koftor/cardigans
* en cykel! skulle köpa en i våras, men än har det inte blivit. hoppas finna på rea. den ska ha minst 3v, korg+kjolnät.

Viktigast är de tre översta, och cykeln. Har inte haft en ordentlig cykel sedan högstadiet och skulle gärna ta cyklen till affärn istället för bil så länge det är före för det, och man inte ska ha det storhandlat. Dessutom får man ju se så mycket då man cyklar, och Novalie kan hänga med bakpå i en cykelstol eller cykel/joggingvagn. Ni ser, jag håller mig till mitt nya "sportiga" jag. :) Vill vara ut, ut, ut så mycket som möjligt! Ingen soffpotatis. Så därför har jag bestämt mig för att inte försöka shoppa något annat än det jag verkligen behöver nu först, gäller även då vi åker till Stockholm. Så Thomas H, påminn mig om det! :D

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?