om dagen

Publicerat - 2011-08-24 @ 20:13:22

Idag har jag varit och vikarierat på Malmska. Slutade egentligen i lördags, men eftersom det skulle bli att vara hemma en hel vecka innan nästa jobb startar så lovade jag komma om behov uppstod under några dagar. Så det var det. Hämtade Novalie på dagis efteråt, åkte hem och lagade thailändsk kycklingwok med ris till middag. Tycker det är så gott med thailändsk mat, och nyttigt med grönsaker som skall blandas med. Efter maten hade jag lite tumis tid med Novalie innan T kom hem från jobbet, och en stund senare kunde avlösa mig så jag fick fara iväg på mitt bodypump pass till gymmet. Känns helt underbart att ha fått starta igång med någon slags träning på allvar. Nu försöker jag bygga upp ett jämnt träningsschema så jag alltid börjar fara till gymmet på samma dagar och tider, i den mån det nu går med ett skiftande arbete.

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?