Skön söndag.

Publicerat - 2011-08-07 @ 22:08:56
  

Idag har vi haft riktigt teamwork här hemma. T har dammsugit hela huset, och jag har torkat golv samt vikt in berget av rena kläder i våra skåp. Sedan åkte vi en snabb sväng och kollade det nya fästet på T´s grävmaskin, och jag fick veta vart det är min kar hållit hus och jobbat hela sommaren. ;) Efter det blev det Vasa* för att inhandla födelsedagspresent åt T´s en kompis, som vi sedan åkte hem till för att avnjuta några goda bakverk.














* självklart hittade jag något som vi också behövde när vi var till Vasa. Tre stycken glasskålar i olika storlekar fick följa med hem. Vad kan man inte göra med dem?! Den ena fick bli till att förvara löken i.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?