Slutjobbat och mys.

Publicerat - 2011-08-20 @ 20:22:02
Har jobbat min sista dag på Malmska idag, men lovade att jag ännu kan hoppa in några dagar i nästa vecka om behov finns, och jag har redan en dag inprickad. Blev aldrig att jag frågade eller kollade om någon längre fortsättning där. Har nämligen fått ett nytt vikariat på ett ställe där jag tror jag kommer utvecklas ännu mera, och få göra mer av sådant jag finner intressant. Men vad det är tar vi sen. :-)

Ikväll har vi haft en riktigt myskväll hemma. Novalie har bjudit på "plättar" och "kaffete", och det ledde till att vi sedan rörde ihop till en riktig smet, som fick bli våfflor. Avnjöt dem sedan färdiggräddade med jordgubbssylt och grädde precis som det ska va. Nu sover dock vår "lillabebis" och jag och T ska se film, The adjustment bureau (med Matt Damon).
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?