Trött och gnäll.

Publicerat - 2011-08-04 @ 21:14:48

Tror jag nämnde hastigt i något inlägg att jag är väldigt trött just nu. Beror nog på att man är kvällsmänniska, och har man morgonskifte betyder det inte mer än max 6h sömn per natt. Att jag nu verkar drömma en massa också gör att  det känns som jag vakat halva nätterna istället för att sova. Är som jag skulle minnas drömmarna ganska detaljerat, och som man vore där på riktigt. Inatt vaknade jag vid tre tiden av att jag drömde om otrevliga saker. Blev så besviken i drömmen så jag började gråta. (aldrig hänt förr) T märkte det och kramade om mig! Då kändes allt bättre och jag kunde småningom somna om. Känner mig dock fortfarande som i dvala. Arbetsdagen har varit tung fast vi haft "lättare" än vanligt. Vid et kort besök hos T´s föräldrar ikväll sa jag inte mer än nödvändigt, och att Novalie tog ut allt vad hon kunde i trots och gnäll gjorde inte att man piggnade till precis. Som tur är har jag äntligen lite fler dagar ledigt, så jag hoppas på lite längre sovmorgon och att energin skall bli på topp!




<-- på bilden från idag försöker jag ändå bjuda på ett glatt och piggt leende samt lite färg i min röda topp.

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?