sovrum - sänggavlar.

Publicerat - 2011-08-07 @ 10:21:13
Jag har varit inne på en mer lantlig stil på sovrummet, som denna till höger med sängstomme från Ikeas Hemnes serie..

 

Dock har jag efter bostadsmässan och det att jag är ombytlig och lätt vill kunna förändra stilen med enkla medel börjat fundera på en mer modern och enkel variant. En helvit täckande sänggavel bara..

   
Tycker dessa är mer ombytliga i sin helhet, och jo, jag gillar ju kvistar, sten och natur inlsag så självklart bara måste jag sätta in de två sista bilderna :)

 Sedan är ju denna med inbyggd hylla från ISKU så fin! :)
Postat av: Anna

Hej,



Om du är intresserad av stoppade sänggavlar kan jag rekommendera företaget AZ Design. Där kan du beställa din helt unika sänggavel, obegränsat med valmöjligheter.

Jag blev jätte nöjd med min, var även bra leveranstid.



Hälsningar Anna

2012-03-01 @ 23:18:50
URL: http://www.azdesign.se
Postat av: Kristina

Tack för tipset, men om du har läst de nyare inläggen så blev det en säng från IKEA :)

2012-03-02 @ 21:25:44
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?