julhandlat

Publicerat - 2011-12-03 @ 17:13:17

  

Idag har jag varit till Vasa och julhandlat med min vän Malin. De flesta inköp får förbli hemliga eftersom de skall via tomten innan de når huvudpersonerna, och dessa kanske är läskunniga och datanördiga nog att kika in till detta place. ;) Själv hade jag siktet inställt på en sak då det gällade mig själv och det var att inte shoppa kläder. Som tur var hade Malin tänkt samma sak. Så vi köpte oss en varsin silverring, bådas var på rea dessutom. Min skulle varit 20% och Malins var på 50% men tydligen blev hon som sålde dem lite råddig då vi provade dem lite kors och tvärs så jag fick även min på 50%. Ibland har man tur. Och skålen fredagsmys kan ju bara tala för sig själv... alla känner ju till reklamen. :)

Postat av: Malin

Oj vilken fin skål! Var fyndade du den?

2012-01-01 @ 14:29:46
Postat av: Kristina

på bambini (nedanför fantoy) i vasa :)

2012-01-01 @ 14:43:55
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?