en titt på "fasters" villa.

Publicerat - 2011-12-01 @ 21:36:10
Idag har det inte hänt mer än att vi tog en sväng till Nykabi hela familjen framåt eftermiddagen. Har hängt lite hemma hos T´s föräldrar och sedan åkte vi till hans systers villa så jag skulle få spana in den. Så himla fint det kommer bli där då allt är klart. utsikten är fantastisk då villan är på en plats ganska högt ovanför vattnet. Stora fönster som jag gillar, och färgen på utsidan var precis i den stil jag själv tänkt då jag funderat på framtida villa. Tyvärr får man ju bara drömma om en egen än så länge... tomter vid vattnet med egen strandlinje är inte speciellt billiga, och ännu mindre om man önskar en med bilväg. Drömma kan man :)

 
Bilder lånade från kastelli.fi Båda passar innanför mallen och inspirationen för "min drömvilla".
Gillar det lilla runda fönstret uppe på bilden till höger.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?