jobb, gym, bastubad och fredagsmys

Publicerat - 2011-12-09 @ 19:52:00

Kul att vara tillbaka i jobb efter sjukskrivningen, och en massa lediga dagar. Känns som jag har ny energi. :) Nytt var också att Novalie för första gången vägrade komma hem från dagis idag, tydligen hade de haft det så skoijigt där och nu då snön kommit så vill ju alla barn vara ute och leka i snön- tyvärr råkade jag komma då de nyss klätt på sig och var påväg ut..


Ikväll har jag varit på ett pass bodycombat, så nu har man tränat 3ggr denna vecka! Måste ju ta igen det jag missat då jag var sjuk... problemet med tränandet är ju att man alltid tycker man är värd dendär extra godis eller chipspåsen eftråt, och idag kunde jag inte välja så det kommer att frossas i både makuunigodis och chips då idolfinalen börjar. Så har vi badat bastu.


Heja Amanda F! (bild lånad från expressen)

I helgen blir det jobb för hela slanten.

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?