jobba i team, bästa passet.

Publicerat - 2011-12-13 @ 19:54:49
Idag har vi hjälpts åt med städningen här hemma. Är det nåt jag avskyr så är det att putsa och gno på ställen där den mesta av skiten samlas, men då man hjälps åt går det så mycket smidigare. Så medan jag putsade och fejjade i köket, fick T äran att ta badrummen (wc). Bra fördelning, eller hur :). Så nu hoppas jag att vi ska klara oss med att bara finputsa det sista senare i veckan så det inte är så mycket kvar att göra då vi ska ha Novalies treårskalas på söndag. Sen har vi hunnit med att beställa tårtan (tårtorna), så fick det bli tortillas till middag.

Nu ikväll har jag varit till gymmet och passat på bodycomat 50. Det nya programmet startade igår så nu är det det som gäller i tre månader framåt. Jag tycker det var ett av de bästa passen de haft av de jag hunnit vara med på under den tid (år) jag gymmat från och till. Prova på! :-)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?