Novalie & Nicholas

Publicerat - 2011-12-28 @ 20:37:07
   

Har haft en av mina äldsta tonårsvänner på besök idag, samt hennes sambo och deras pojke. Novalie som haft tendenser att vara väldigt "min, mitt" vissa gånger, och så även idag vande sig småningom och de började komma rätt så sams. Hon påpekade också vad man fick, och inte fick göra. Jag gillar verkligen att träffa vänner som har barn, så kul att se samspelet mellan de små och så tycker jag åldersskillnaden blir mer märkbar fast man inte tycker 1,5 år något alls.. men oij så fel man kan ha. Inser att tiden verkligen går alldeles för snabbt så det gäller att ta tillvara på den. Snart är det inte okej att pussas med mamma mera.
Postat av: Sophie

=)

2011-12-29 @ 14:52:00
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?