sen vi åker i backen..

Publicerat - 2011-12-22 @ 15:22:29
  

 
.. hejhå va det gå´! :)

Hade en lång sovmorgon idag igen, klockan elva steg vi upp hela familjen. Åt frukost och promenerade till parken.
Jag hjälpte även tomten att hämta de sista julklapparna. Så nu är allt färdigt för jul. Idag blir det hembakadpizza
med grönsallad till middag. Passar på att göra så det räcker för morgondagen också så vi slipper tänka på mer mat
och vad vi ska äta innan julafton. Jag kommer vaka två nätter nu också så jag kommer sova största delen av dagarna som är kvar. T´s mamma sa att de hade tänkt vi skulle samlas vid dem 16-tiden för middag och sånt på julafton, och tiden passar riktigt bra med tanke på dehär skiftena jag har framför mig.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?