sista passet för i år.

Publicerat - 2011-12-21 @ 18:58:55
Jobbade kväll i måndags, och igår då jag kom hem från jobbet vid 16-tiden va jag så trött att jag låg och vilade mig så gott som hela kvällen efter vi fått i oss lite mat. Idag har jag varit ledig och vi hade sovmorgon ända till efter tio, närmare halv elva. T hade en fläktrem om skulle spännas på paketbilen så efter att vi ätit en sen frukost brummade vi iväg till Nykaabi hela familjen. Hälsade på en stund hos hans föräldrar och när vi kom hem blev det att laga middag som bestod av potatismos, ugnslax och grönsallad. Efter det åkte jag till gymmet, och passade på att  sola lite i solariet innan det var dags för årets sista pass bodycombat* När jag kom hem var det T´s tur att träna, så just nu är han i hemmagymmet och gymmar och så fort han kommer in skall vi bada bastu hela familjen - mitt i veckan mys då det är som bäst alltså. :-)

* nu har jag fryst gymkortet resten av denhär veckan och nästa. Har flera dagar ledigt i mellandagarna och då vill jag bara ha tid med familjen och vännerna att passa. <3
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?