ärenden.

Publicerat - 2011-07-25 @ 16:45:09
Idag är jag ledig. Sov till klockan halv tio då Novalie också vaknade. Skippade frukosten och tog en tidig lunch vid halv elva istället. Åkte via lönekontoret och lämnade mitt skattekort, sedan vidare in till centrum och Lindex där jag lämnade tillbaka en bh som jag haft hem och provat, fel storlek. Måste ta en dag då jag slipper iväg ensam, och prova ut rätt. Novalie börjar nämligen ha svårt att hållas i vagnen då man ska kolla kläder. Hon vill ju också titta och prova precis som mamma. Är hon fastspänd gapar hon över att hon sitter fast - släpper man henne kan hon gå från att vara riktigt duktig och följa med en - till att göra tvärtemot vad man säger och gömma sig in under någon klädställning. Idag ville hon gärna leka modell i skyltfönstret ut mot torget då vi var på Code. Svårt att hålla sitt eget humör i schack sådana gånger, men man försöker hålla en vänlig men bestämd ton och förklara varför man inte får göra si eller så. Hon lugnade iaf ner sig då tröttheten slog emot så det sista med att handla mat gick utan uppmaningar och tillsägelser. Hon var nöjd i vagnen, bara vi köpte en tripp trapp (trip) som hon fick dricka då vi kom hem, tillsammans med lite vaniljglass. Sedan somnade hon gott.  Så nu sitter jag här i lugnet och kollar om det sker något speciellt i Stockholm då jag och T åker dit i september. Lite mer än det vanliga att umgås, shoppa och åka ut skulle vi nog vilja göra. Tips?
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?