GILLAR

Publicerat - 2011-07-19 @ 22:54:29

Är glad över flytten till Jakobstad. Det jag saknar mest är mina vänner. Tar tid att lära känna nya människor, men jag är säker de kommer med tiden. Känner mig väldigt peppad och öppen för det nya som nu råder. Allt har verkligen blivit en nystart för mig och T! Och leva småstadsliv passar oss perfekt just nu. Gillar att det finns cykel och gångbanor man kan hålla sig på när man är ut på promenader, och att det går att gå runt utan att sträckan blir lika lång som ett maratonlopp. ;) (Idag promenerade jag efter Novalie till dagis då jag skulle hämta ) Gillar att gymmet inte verkar kosta en förmögenhet, och känner ett rejält sug efter att få skriva på ett medlemskap och ha ett par pass att passa i veckan. Jag gillar huset, känner mig hemma här. Ännu roligare är det att veta att man nu kan ställa och fixa allt som man vill ha det. (även om kaarn inte alltid ser det som jag ser :)) Så gillar jag avståndet till de stora mataffärerna (citymarket, prisma etc). Klädaffärerna då? Jo, de är kanske inte så mycket att gilla, de är få. Men Code har ändå det mesta av det jag gillar i klädväg. Gillar är som sagt ordet.

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?