det fixar sig.

Publicerat - 2011-07-06 @ 21:24:43

Sedan i söndagskväll har vi nu en liten sandlåda ihop monterad på gården i form av gamla telefonstolpar. Novalie gillar, och nu vågar mamma ha lilla tjejen ute själv medan hon själv är inne och kokar. Ser nämligen "lekplatsen" från köksfönsret, men ska jag erkänna är jag en riktig "hönsmamma". Springer nog säkert där en gång var tredje sekund och kikar. :)

Annars har jag börjat jobba nu. Känner mig lite spänd och små nervös då allt är nytt (rutinerna, kollegorna, patienterna) , men för varje dag jag får vara där så känner jag också att det lägger sig och jag blir mera "självsäker". Kan ju ändå grunderna i det mesta, och det man inte kan eller känner sig osäker på så måste man ju fråga! :) Sedan verkar Novalie tycka nya dagiset är toppen också. Idag då jag hämtade satt hon och hade "kafferep" med någon jämnårig pojke... 

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?