på språng

Publicerat - 2011-07-17 @ 20:25:43

Största delen av dagen har gått åt att få det lite ordnat på hemmaplan. Vi har bärt ut en hylla för att få bättre möblering på vardagsrummet. Jag har bakat äppel-smulpaj som vi avnjutit med gammaldags vaniljsås. Det har lagats mat och klippts gräs. På kvällskvisten brummade vi iväg till T´s föräldrar, som underhöll Novalie medan vi vandrade runt det 3 km långa motionsspåret. Så nu har jag testat mina nya skor. Och de är definitivt värda att stoppa fötterna i fler gånger. :)

 

Motionsspåret i Nykarleby är verkligen välskött. Och alla upp och nedbackar gör att man verkligen får 
sätta sin kondition på lite extra prov. :)
 

Postat av: EVELINA - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Vad bra att skorna passade så bra och låter som att ni haft en busy men bra dag =) MUMS med äppelpaj säger jag bara!

2011-07-18 @ 23:10:23
URL: http://evelinaknipstrom.com
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?