Släktträff på Bernys, my sports och vänner.

Publicerat - 2011-07-17 @ 11:04:17
Igår var en händelserik dag. Direkt efter frukost satte vi oss i bilen och styrde kosan mot Vasa. Först tog vi ett varv via Stenhaga, där vi tittade in på my sports och giganten. My sports hade jättestor rea och jag passade på att köpa ett par löpskor i gortex av märket Nike för endast 49,90e! Har ju menat jag ska bli flitig mot höstkanten och bygga upp min grundkondis med powerwalkar och småningom lite löpning.


När vi kollat färdigt i affäererna ovan var det Replot och restaurang Bernys som gällde. Här hade vi släktträff för tredje året i rad (min fammo med systrar och generationen neråt från dem som träffas) Vi avnjöt god skärgårdsbuffe med chokladmousse som efterrätt.


Efter maten åkte vi igen mot Stenhaga och Giganten. T hade bestämt sig för printern vi kollat på innan, och köpte den. Sedan åkte vi till Jesper och Rebekka i Solf, kollade foton från deras europaresa där de bilat runt i flera europeiska länder under 1,5vecka. Vi fick vanlijglass med jordgubbar, och jag och Rebekka gick en hund och vagnpromenad innan de var dax för dem att bege sig på nattjobb och vi att åka hem.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?