Frivillig operation

Publicerat - 2011-06-18 @ 11:21:39
Jag har varit väldigt nervös, förväntansfull och spänd.  Men nu är det över. Det jag tänkt på i över tio års tid, men vågade ta första steget  till först i våras. Då privat, med en kirurg i Vasa. Blev dock inget gjort här, eftersom han och mina önskemål om slutresultatet inte gick ihop. Så jag sökte vidare. Hittade en klinik i Stockholm som enligt sökningar inte haft några anmälningar senaste fem åren, nöjda kunder och humana priser. Ringde och pratade med dem, och beslutade genast att det skulle bli konsultation och operation samma dag då jag väl fick tiden bokad. Kände direkt att det var folk att lita på, och har nog heller aldrig blivit så bra bemött av kirurg, sköterskor och personal som där. Så torsdagen den 16:e juni gjorde jag äntligen min bröstförstoring. Just nu är jag bara så stolt över mig själv. Hoppas att allt ska läka som det ska. Håller tummarna! :)
Postat av: J

Bra med folk som vågar fullfölja sina drömmar! Vad heter kliniken?

2011-07-22 @ 22:54:51
Postat av: Kristina

Proforma clinic, men svarade säkert på det redan :)

2011-07-28 @ 20:09:59
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?