Kvällsdopp

Publicerat - 2011-06-29 @ 20:03:05

Packade ner badgrejerna och lite grillkorv, potatissallad samt dryck och stack till T´s föräldrars sommarställe då han slutade jobbet. Simmade, lekte och plaskade som bara vad i vattnet. Så svalkande skönt! Novalie börjar bli riktigt modig och tror hon ska kunna gå lika långt som oss (* jämnför man med mig så kanske hon redan är på samma nivå ;)),  så det gäller att ha stenkoll. Som tur har de väldigt långgrundt där och visar hon sådana här tendenser redan nu så hoppas jag att simskolan inte ska bli några problem om ett par år.




* jag befinner mig helst där jag bottnar, orkar simma max 50m om ens det i ett sträck och saknar helt tekniken hur man håller andan så alla roliga akrobatik vattenlekar är uteslutna. Skäms så för jag inte kan mer, men modigt att erkänna, eller hur? :) 

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?