"spännande med allt nytt nu"

Publicerat - 2011-06-15 @ 20:48:25

Jag lever. Flytten är över, även om det blev lite stressigt. De flesta av sakerna är på sina platser, och resten får jag ta itu med då jag orkar. För nu är jag i Stockholm sedan igår kväll, och har idag påbörjat första dagen på en nästan tre veckor lång "semester". Kommer dock inte vara här i tre veckor, utan är förhoppningsvis hemma igen på fredagkväll. :) Idag har jag varit på stan med min barndomsvän Thomas och hans kärlek. Köpte ett par nya skor, högskaftade adidas, och det är allt. Just nu slappar jag framför tv;n i hans lägenhet, medan de packat sina resväskor och stuckit iväg till Finland. Man kan ju undra vad jag gör ensam kvar här, men grejen är den att jag har något jag ska in på imorgon. Något jag väntat länge på att göra. Så nu håller jag bara tummarna på att allt ska gå bra. Hoppas det! För jag saknar verkligen T och Novalie. Tur det finns telefon och internet så man kan ha kontakt! <3

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?