spegel spegel på väggen där...

Publicerat - 2011-06-22 @ 08:36:52

Klarade mig med en alvedon igår på hela dagen. Tänkte att detta var ju ingenting, lade mig ner för att sova, men det började förstås trycka på ännu mera vid stygnen och svullnanden kändes mera av. Efter en stund var det nog bara att pallra sig upp och ta en alvedon+tradolan. Blev ändå inte till att jag somnade förrän sent, då T äntligen kom hem från jobb. 

Trots en sen nattsömn så vaknade jag pigg och alert nu på morgonen. Novalie skall vara hemma med mig nu de två veckor som jag ännu har semester. Fortsätter att plocka och fixa småsaker här hemma. Har nu fått upp två stycken tavlor i gästrummet, och en myslampa. En helfigursspegel hittade också sin rätta plats, samt en vägglampa i det som jag har tänkt som läshörna på vinden där man kommer upp. Kul att fixa och doona. :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?