VILAT

Publicerat - 2011-06-21 @ 13:49:15

Skjutsade Novalie till dagis 7.30 imorse, och har sedan dess vilat största delen av dagen. Att man kan vara så trött efter en operation. Det goda är att det verkar läka bra, och det blir enklare att komma sig upp ur sängen på morrnarna. Mitt största oros moment just nu är en liten förhårdnad på utsidan av högra bröstet. Men det hinner väl ge med sig än. Är ju ändå bara 5 dagar sedan operation. Jag är även lite gul på insidan av det bröstet också, och i förrgår och igår kändes det riktigt mycket då luften "sipprade" ut i vävnaderna. Idag har jag inte tagit mer än en alvedon heller, tänkte se om jag börjar klara mig utan värkmedicinen. En sak är iaf säkert; det är så roligt att äntligen kunna fylla ut kläderna och bära dem som de ska! Kommer köpa massor av skjortor och vanliga t-shirts nu. Och jag är glad att det inte är några "porrtuttar" utan att de ser helt normal stora ut.

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?