diplom och zumba

Publicerat - 2011-11-16 @ 21:33:27

Idag har jag jobbat 7-15, men eftersom det är onsdag betyder det att det varit program hela kvällen hos oss. Novalie har funkykidzat färdigt för denna termin och de blev bjudna på pepparkakor samtidigt som diplomk tilldelades alla som deltagit. De startar en ny kurs till våren, och vi har förhandsanmält oss, så månne vi inte fortsätter då. Novalie har verkligen gillat det, och jag uppmuntrar gärna till aktivitet där man rör på sig.

Efter Novalies funkykidz hann jag vara hemma knappt 1,5 timme innan det var dags för mitt röra-på-mig pass. Ikväll var det zumba på schemat och de hade tydligen börjat med nya programmet i förra veckan, men man gör det vad man gör det till.. småningom skall väl det nya programmet börja sitta mer och mer. Tycker bara det är så bra feelis, och man hinne rknappt börja så är passet slut. Tiden går fort när man har roligt som det brukas säga..

Nu skall jag ta en dusch, och sedan blir det kvällsmål och lodrätt läge. Imorgon är jag ledig, hoppas på sovmorgon.

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?