julfeelisen kryper sig på.

Publicerat - 2011-11-10 @ 14:16:37
Ute har det varit mer vår än sen höst i luften. Har till och med hört om blommor som tagit fel på årstiden, och min bil går ännu med "sommarskor". Men trots att snön saknas så har ändå julfeelisen börjat krypa sig på.. Julklapparna (och födelsedagspresenterna, Novalie fyller 6 dgr inna jul och T 10 dgr efter) är redan uttänkta. Har också bestämt mig för vilken färgkombination vi ska ha på årets julpynt.. Eftersom vi troligen inte får vardagsrummet renovert före jul så kommer jag köra på vitt och silver. Inte några inslag av turkost som jag först hade tänkt. Tycker det skär sig med de gulfula tapeterna. 
  
Dessa saker skall jag se om jag hittar i affärn .. mattan är ju bara sååå jag. Älskar hjärtan.  Hellre det än tomtar. ;)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?