måndag

Publicerat - 2011-11-14 @ 11:29:38
Vaknade redan efter sex imorse då T´s klocka ringde. Fast jag och Novalie skulle fått snooza vidare en god stund så var vi alla uppe en timme senare. Och jag konstatreade strax innan jag skulle föra Novalie till dagis runt nio att det är ju såhär alla morrnar borde vara! Ingen var sur för att man skulle stressa iväg. Varför är man inte morgonmänniska? Okej, nu var det jusom sagt  först nio vi skulle vara på dagis, och i vanliga fall är det halv sju.. tror inte vi kommer stiga upp halv fem för att hinna med detta, men oij vad härligt det kan vara! Ett 9-17 jobb är ju nåt som skulle vara perfekt sådana här stunder. Att T slängde in en mening där han menade att man kan ju ha sådan här morrnar om man går och lägger sig tidigare på kvällen skiter jag i! Då borde vi ju gå och sova senast klockan nio varje kväll! No No No!

Efter att jag lämnat Novalie på dagis fick jag och T en liten stund på tumis hemma innan det var dags för mig att dra igång veckans träning med ett pass bodycombat såhär innan jobbet. T är ännu hemma eftersom han väntar på en serviceman som skall komma och se på någon av hans maskiner och som inte hört av sig ännu...

Hoppas du också fått en bra start på veckan.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?