mat hos vänner, hotell och utgång.

Publicerat - 2011-11-28 @ 12:49:29
     

Veckoslutet blev precis så bra som jag hade hoppats. På lördagen då T hade slutat jobba åkte vi genast iväg till Malax. Där lämande vi Novalie med mommo, "tupperware-moffa" och moster, innan vi for hem till Jesper och Rebekka i Solf. Det blev mat, lite skvaller och så skulle deras bebisar (hundvalpanra) kollas in. Efter ett par timmar hemma hos dem chekade vi (jag och T) in på Radisson Sas hotellet i Vasa. T´s en kompis kom också dit, och det blev bråttom att ställa oss i ordning för utgång. Höll oss på waild hela kvällen. Hälsade på andra vänner och bekanta, dansade och hade trevligt nästan ända tills dem stängde och vi promenerade tillbaka till hotellet, och skippade frukosten nästa morgon för att istället få ligga och dra oss så länge som möjligt innan ut checkningen kl 12. Då hämtades Novalie från Malax och vi bjöds på nygräddade lussebullar och pepparkakor som hon bakat tillsammans med moster. Åkte sedan in till Vasa igen för att jag och Novalie skulle få våra kaluffser fixade av min goda vän och frissör Johanna. Och hemma passligt till kvällen och  lite mat så tog vi hela familjen tidig natt då Novalie gick och lade sig igår.

Idag är en sämre dag, men inte pga nåt som lämnat kvar från helgen. Såå roligt var det inte. ;) Har bara drabbast av en megaförkylning och näsdukarna är min bästa vän... och ikväll börjar nattvaket.

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?