på bättringsvägen..

Publicerat - 2011-11-30 @ 21:45:46
   

Har bara tagit det lugnt och vilat senaste dagarna. Raggarsockorna har varit min bästa vän (jag som knappt nyttjar dessa i skorna utomhus vintertid.) Är tydligen att vara rejält klädd som gäller då man har undertemp, och idag känner jag mig bätte även om jag fortfarande får torka näsan för jämnan. Vi har pysslat och ritat i en målarbok med Novalie, o så har jag kollat veckans avsnitt av Bonde söker fru. Tycker nästan årets säsong verkar vara den där de funnit varandra bäst. Lite irriterande då tv4 mitt i säsongen gjorde så man inte skulle få se webb-bonden längre bara.. men det verkar ju gått bra. De flesta har valt som man trodde. :) Vad har du tyckt du om årets bönder och deras val?
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?