social; ja och nej.

Publicerat - 2011-11-17 @ 19:14:17

Som vanligt har jag mina up and goes stunder här i livet. I perioder umgås jag mera med folk och tycker det är kul att bjuda över dem eller att vi åker till dem. I andra perioder är jag helst för mig själv, och prioriterar hemmets lugna vrå och stunder för mig själv. Nu har jag dock kommit till en period då jag vill uppleva så mycket som möjligt och gärna vara bland folk.. Så på söndag har jag bjudit hem några vänner och hoppas det skall passa. Nästa helg skall vi på besök till Jesper och Rebekka (som jag började fundera på om vi alls sett sedan även jag och Novalie flyttade hit till T i juni) 16.12 står teaterbesök och "Pleppo live" i fokus, även det med ett gäng vänner. Skall bli så himla kul! Sen hoppas jag sådär i smyg att jag ska få vara ledig nyårsaftonskvällen så vi även då kan ordna något med ett gäng vänner.. En hemmafest där även barn kan delta vore nice.

Postat av: Maria

Sån är jag med! Vissa veckor dör jag av tristess om jag inte får hänga med vänner och andra gör jag nästan allt för att undvika alla...

2011-11-17 @ 22:09:23
URL: http://heidimarias.blogspot.com
Postat av: Kristina

Låter ju bra, då kanske jag är "normal" ändå :)

2011-11-19 @ 17:29:04
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?