sovmorgon och pyntbestyr.

Publicerat - 2011-11-24 @ 19:50:57
Har varit en bättre dag idag och bra start inför kommande veckoslut. Hela familjen unnade sig en lååång sovmorgon innan T for iväg på jobb. Jag föröskte plocka lite bland Novalies leksaker som har en tendens att sprida sig över hela huset. Slängde sådant som var sönderlekt, och sorterade bort saker hon "vuxit ur". Tittade också om det fanns nåt onödigt att kunna sälja på loppis till bordet vi får nästa vecka. Sedan gjorde jag middag, och när T kommit hem igen och alla ätit for vi iväg till Kokkola. Gick in på Clas Ohlsson och köpte det jag redan kollat ut på nätet (julgransmattan var dock tyvärr slut, men i Vasa fanns de i lager så hoppas jag hinner hämta en på lördag.) Efter det tog vi en fika på arnolds innan vi for till mitt favorit ställe "kodintera". Stället som har allt krimskrams och lite till. Skulle ha velat ha mycket med mig hem, men höll mig fakltiskt och köpte endast glitter till julgranen. Hemma så har nu julstjärnorna från clas Ohlsson kommit på plats i köksfönsret och den vita plastgranen står redan klädd i vardagsrummet... Nu skall jag bara njuta resten av kvällen och ladda inför morgonskiftet på jobbet.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?