the cake.

Publicerat - 2011-11-11 @ 14:15:13
   

Har börjat fundera lite på tårtan till Novalies 3-års kalas. Första året lagade jag en själv. Ifjol beställdes en prinsesstårta med Hello Kitty på. Eftersom jag inte är någon tårtbakare och hellre bakar annat smått till kalaset funderar jag på att beställa en även i år. Dessutom har vi bara 500m till Bergwalls Bageri som verkar vara ett omtyckt och populärt bageri då det vankas fest av olika slag. Tror det får bli en gräddtårta med någon oblatbild på. Enkelt och sött. :-)
Postat av: Caroline från jobbet :)

Undrar bara var man kan köpa sådana där att sätta på tårtan, vi ska ju också snart ha fest två års fest?? ;)

2011-11-19 @ 19:16:49
Postat av: Kristina

Googla på tårtoblat eller oblat på tårta så borde de nog komma upp webbsidor.. ska faktiskt beställa tårtan som jag skrev från ett bageri så har inte köpt. men eftersom jag googlat bildexempel så vet jag de finns att beställas bara man söker :)

2011-11-19 @ 20:03:54
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?