till vardagsrummet

Publicerat - 2011-11-18 @ 09:56:26
    

 

 

Detta skulle gärna få flytta in i vårt vardagsrum då renoveringen är klar. 1) Pallen jack från JYSK 2) en grå/silver/vit eller till och med turkos ryamatta 3) tv-bänk JYSK 4) divansoffa (har redan, men önskar en ny!) 5) Fillsta bordslmapa IKEA 5) Bestå väggskåp, IKEA 6) Runt vitt bord 7) DSR från VITRA design Charles och Ray Eames

Postat av: A-S

Fillstalampan är jättesnygg, men jag ger en liten varning då det gäller att bygga ihop den. Tror jag sällan svurit så mycket över någon Ikeagrej. Men fint blev det :)

2011-11-20 @ 21:05:52
Postat av: Kristina

Jag tänkte inte ens att den skall monteras ihop, tur jag är förvarnad ;) i detta hus är det jag som lägger ihop allt.. säkrast så + att jag tycker det är rätt kul :)

2011-11-21 @ 18:06:31
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?