börjar vaka inatt, halsfluss och förkylning på G

Publicerat - 2011-10-18 @ 09:52:45
Godmorgon! Igår skulle jag ha varit ledig, men jobbade extra 7-14 istället. Hämtade Novalie på dagis, och vi åkte för att handla. Sen börja matlagningen, och precis då maten var klar steg T inannför dörren. Kvart över fem satt jag på datorn och kollade vilka gympass som var lediga och jag skulle kunna boka in denhär veckan. Då råkade jag se att det fanns fyrta platser lediga till bodycombaten som skulle börja inom en kvart. Så jag bytte snabbt om till gymkläder och hann precis. Känns att man börjar kunnaprogranmet nu! Efteråt var det förtåss solariet som gällde.

Idag skall jag börja vaka, vaknatt 1/2. Har sovit som en stock inatt. Tog "sovmorgon" till klockan tio. Steg bara upp för att göra en par smörgåsar och ge ett glas mjölk  till Novalie, så fick hon se på barnkanalen under tiden, eftersom hon var mycket piggare än mig och steg upp på samma gång T åkte till jobbet strax efter sju. Kände också att det pickade i halsen då jag vakande imorse, och att en förkylning verkar vara i antågande. Många som är sjuka nu, så inte så konstigt om man själv skall råka på det.

Har inga planer på vad vi skall göra idag, verkar lite gråmulet ute. Kanske blir en städdag. Skulle iaf behövas.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?