dörrar, fönster, hylla.

Publicerat - 2011-10-04 @ 13:38:27

T har varit ledig hela dagen, och vi har passat på att uträtta en massa saker som annars bara skjuts upp. T hade tänkt städa i en av sina maskiner, men då frågade jag om vi inte kunde åka och se på dedär fönstren och dörrarna till garaget som skall bli hemmagym nu då vi båda två var hemma. Sagt och gjort, så nu när det är kollat och köpt så är det bara att börja göra en planritning. Sedan skall ännu takpaneler, laminatgolv och färg till väggarna inskaffas. Så troligen är vi igång innan hösten är slut. Efter att vi hade handlat detdär så for vi på mat till ett ställe intill en av larsmos broar. Jag fick betala, och skoijade med T att dethär hade jag ju inte räknat med.. jag hade ju spanat in en hylla på jysk jag skulle ha hem. Så döm om min förvåning då T efteråt säger att "men vi far nog via jysk så får jag köpa dendär hyllan". Och vi åker och han betlar, så nu har vi äntligen en steghylla! :) Egentligen skulle jag ju bara via JYSK för att byta ett kuddfodral som hade trasig dragkedja redan vid köpet men som jag noterade först hemma.. Men vad gör nu det då man får något annat man spanat på. :D Just nu får den ha sin plats i vardagsrummet och jag hoppas ni bortser från den gula fultapeten i bakgrunden och tänker vitt! För då vi har hemmagymmet fixat så är det detta rum som kommer stå näst på tur, liksom vårt sovrum.

 
Den underbara steghyllan från JYSK. Endast 35€ på rabbatterat pris. Just nu kör vi turkosblå som accent färg.

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?