en kväll med program

Publicerat - 2011-10-05 @ 15:30:49

Jobbat morgonskifte 7-15 idag. Hämtat hem Novalie på dagis, skalat potatis och lagt att koka på plattan. Stekt maletkött och kryddat med taco som lagts ovanpå ett lager blandat philadelphiaost och creme fraische för att avslutas med ett lager riven ost överst --> en tacogratäng som nu är i ugn. Provat klänningarna från nelly.com som var i postlådan i väntan på att maten jag förberett ska bli färdig. Och bara den är klar skall jag iväg med N på veckans funkykidz. Sedan hem för att äta och göra andra nödvändigheter innan jag själv åker på ett zumba pass, som förhoppningsvis slutar med att jag hemma igen bara får sjunka ner i soffan och kolla bonde söker fru. Det är planerna denna onsdag kväll.

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?