ledig onsdag.

Publicerat - 2011-10-12 @ 19:07:03
Varit fullt upp hittills denna vecka. Jag har jobbat kvällsskifte både i måndags och igår och dessutom har jag varit riktigt flitig och hunnit med ett gympass båda dagarna. Zumban som jag var på för andra gången igår börjar redan gå bättre, men jag är nog ingen "dansös". Kul har jag ändå, det är väl huvudsaken. :)

Idag har jag varit ledig hela dagen, och eftersom jag inte ville vara hemma och jäsa i tråkigt väder frågade jag Novalie om vi skulle åka och hälsa på "mammas fammo och moffa". Hon bröt ut i ett glädjande "Jåå" , och vi packade oss i bilen söderut. Min fammo bjöd på plättar, o så kom min pappa dit så vi slapp köra till flera ställen. Hon fick lite småsaker av min fammo som hon köpt på loppis, eller hittat på vinden sedan jag själv var liten. Pappa hade ett stort ritblock med som hon fick. Efter besöket hos min fammo åkte vi på en snabb "kaffevisit" till Ella som också var ledig, och hemma med sonen Viggo. Kul att träffas och prata bort en stund. Kom på att vi nog inte träffats sedan i april-maj, så det var på tiden. :)

Hemma blev det en lite senare familjemiddag än vanligt, Novalie tog ett kvällsbad, och nu väntar jag bara på att "bonde söker fru" på TV4 skall börja. Sen är det snarklådan som gäller.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?