mera träd.

Publicerat - 2011-10-09 @ 16:11:15
.   

 
Jag var helt inställd på att tapetsera väggen i vardagsrummet bakom tv:n med den sista ner i höger hörn, tills jag fann den som är nr 2 uppe i högern hörn och bara måste få in den i vårt sovrum. Då började jag fundera om det blir liiite väl mycket träd och nu går tankarna fram och tillbaka. Byta bort tanken på den i vardagsrummet eller sovrum. och vad lägger man istället i det rum man väljer bort. Blir gaaalen. (Plötsligt har vi en scen från "fem myror är fler än fyra elefanter" , vilken skall bort och varför? ;))

För att ni skall få mer helhet kan jag ju berätta att vi kommer köra vitt på alla vägger som inte blir fondvägg i detta hus, och vitt eller vitt/grått golv. Även det mesta av våra möbler går/kommer gå i vitt föutom soffan och köksbordet som är svart. Och alla rum är separata.

Ju mer jag stirrar på dessa nu så är det nr 1 och 2 eller 1 och 3 som hör ihop om jag måste ha träd på flera ställen..
Postat av: Johanna

jag skulle sätta träd i sovrummet om jag skulle stå i valet och kvalet. tänker mig att det är mysigare att "sova" i en skog.. :) kan kanske ge lite råddigt intryck i ett vardagsrum, beroende på hur många andra inredningsdetaljer man planerar ha. ett sovrum är ju oftast ganska sparsamt på andra inredningsdetaljer och jag tror därför att lite träd och skogskänsla skulle passa bättre i sovrummet. bara mina tankar. blir säkert bra hur som helst.

2011-10-09 @ 18:45:52
Postat av: Kristina

oh, tusen tack. bra tanke, är nog därför jag oxå står mera fast att ha det jag tänkt i sovrummet. i vardagsrummet är det som du säger mera saker och vill man ha ändringar och inte så vitt där så går det ju också att bara bryta av med en liten mörkare enfärgad tapet eller med mindre diskret mönster.. :)

2011-10-09 @ 19:24:30
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?