nu är det fredag igen.

Publicerat - 2011-10-28 @ 20:33:55
 
Det har varit skönt att vara ledig, och hemma med Novalie. Jag har varit riktig huslig när det kommer till kockandet idag, och middagen bestod av hemmagjorda köttbullar, potatismos och sallad. Då T kom hem från jobbet var vi hela familjen och fredagsshoppade ett som annat nyttigt och onyttigt, så var hans föräldrar hit på en snabbvisit. Just nu har jag laddat upp med chips+dipp framför tv:n och försöker se Idol på TV4, men vet inte vad som är fel. Årets Idol lockar inte alls på samma sätt som tidigare och jag sitter inte klistrad vid tv:n och vill se allas uppträdanden. Hade det kommit något annat eller vi haft en bra film att kolla hade jag lätt skippat programmet. Är årets idoler för unga? Eller är det konceptet man börjat tröttna på? Vet inte.. Kollar du idol?
Postat av: Sophie

Idol skådar vi no! e hör ju teel :) Men tå ere Bonde söker fru som jag int alls ha nappa na på i år. Skådar no i brist på annat men tycker int alls e je lika intressant som e ha vari förr.

2011-10-28 @ 21:23:55
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?