Nyttigt

Publicerat - 2011-10-07 @ 10:59:07

Förde Novalie till dagis lite efter nio, och då vi kom dit visade det sig att hon skulle kommit först till elva idag. Måste nog börja kolla en extra gång före jag far hemifrån vilka tider jag satt in. Ofta åker hon till nio då jag har kvällsskifte i jobb, men sedan har jag också kommit på att det ibland är mysigt att ha dedär förmiddagarna då jag ändå är hemma med henne så jag försöker dela det. Och idag var tydligen den dagen jag tidigare planerat in för det. Nåja, gick ju bra för dem att jag lämnade henne där iaf. Efter det så åkte jag till gymmet, solade lite solarium och tog en sväng via butiken för att handla grönsaksbiffar åt mig själv till lunch. Undrar om jag är den ända som tycker det är gott? T är inte så över förtjust, och Novalie bryr sig inte heller. Och i skolan då vi fick denna rätt så kunde jag faktiskt förstå varför vissa är vegetarianer, jag lägger iaf gärna en klick lätt majonäs på dem så är de ännu godare. Förutom att äta nyttigt har jag också gjort nytta genom att dammsuga lite här hemma och sätta in alla rena sängkläder som blivit tvättade och hängt på tork i skåpen. Så nu måste jag nog få en medalj T! ;) <3 Snart jobb...

 

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?