veckoslutet som var och gick..

Publicerat - 2011-10-31 @ 08:48:46
Jag har jobbat precis hela helgen. På lördag körde jag morgontur och igår var det kvällstur. Lite har vi ändå fått gjort här hemma. För då jag kom hem i lördags och vi ätit middag så gick vi ut på gården. Städade upp lite inför hösten och så fick T ett ryck och sågade ner brudspireabuskarna utanför köksfönstren och flyttade dem med lillmaskin ut mot vägen. När vi hade bäddat ner Novalie i säng åkte han till makuuni och införskaffade lite godis så vi kunde ha en ordentlig myskväll med Jack Sparrow och Pirates of the caribbean 4 i tv-rutan. Igår var det inte så mycket program, jag gjorde lite hushållssysslor i form av tvätt, disk och städning innan jag drog iväg till jobbet och Novalie fick tillbringa resten av dagen med fammo eftersom T var på älgjakt. Nu ska jag snart dra iväg till gymmet.. blev inte ett ända pass draget förra veckan då det var en massa småsaker som skulle fixas och ordnas hela tiden, denna vecka skall jag hinna dit minst tre pass gånger har jag tänkt, skärpning!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?