bland väggar och golv

Publicerat - 2011-09-02 @ 22:15:57
T slutade jobbet redan vid ett tiden. Det gjorde att vi alla fick lite extra tid med varandra idag, och hann med såndat man annars inte hinner. Så vi bestämde oss för att åka in till centrum och kolla lite tapeter. Jag är så sjukt taggad att börja få vår egna stil på väggar och golv här hemma, och efter att ha varit i affären blev det mer verkligt och jag längtar tills vi kan börja på. (dock kommer vi bara knapra tapet och inte lägga upp något själva utan att anlita proffs så det blir rätt från början.) Så för att få mättat mitt värsta behov av fixande och trixande köpte vi istället lite kontaktplast, så nu kan jag börja fixa om mitt gamla dockhus jag hämtade hem från fammos vind för ett tag sedan. :)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?