en gråmulen dag.

Publicerat - 2011-09-29 @ 17:25:24
 

Det regnar, och jag som är ledig och hemma med Novalie idag försöker vara effektiv. Vi har varit in till centrum och handlat mat. Samtidigt passade jag på att gå in till code och köpa ett par basic plagg till mig själv. Sedan åt vi en snabb lunch i form avmikromat (så nyttiga är vi), Novalie fick se lite Nalle Puh på dvd, jag bytte kuddfodral på prydnadskuddarna i soffan samtidigt och dammsög nedrevåningen. Novalie sov en senare middagsvila vilket resulterade i att hon nyss vaknade, och är lite smågrinig. Vi har i alla fall fått i oss dagens middag som  fick bli potatismos, ugnskorv och sallad. Nu står resterna av det och väntar på T, och bara han kommer innanför dörren skall jag åka iväg på ett bodycombat pass till gymmet..
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?