en ledig dag

Publicerat - 2011-09-06 @ 20:38:01
Idag har jag varit ledig. Försökt ägna så mycket tid som möjligt åt Novalie, så på förmiddagen innan regnet kom gick vi en vagnpromenad och lekte av oss i parken. Sedan var det dax för lunch, och efter det när Novalie sov sin middagsvilla passade jag på att ta tag i högen med rent byke och få in det i skåpet. Har till och med strykit det mesta idag, så jag känner jag är värd några extra plus i kanten för det.  Stryker nämligen inte mer än jag måste, tycker det är onödigt jobb för något som ändå bara blir skrynklit sen då man drar det över huvudet. :) Nåja, sedan har jag också hunnit städa det värsta i köket, lagat middag och slutligen kom Novalies fammo (farmor) hit så jag och T båda kunde fara på föräldrarmöte till N´s dagis. Blev så glad då en mamma sedan frågade varifrån vi var och det visade sig de bor på samma sida som oss här i Sandsund. Kanske man vågar hälsa nästa gång man går förbi. :) Nu idol! :)

  
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?