"mini old me"

Publicerat - 2011-09-30 @ 13:32:03
Händer att jag läser syrrans blogg nu och då, och måste säga att jag känner igen mig i så mycket av det hon skriver. Ibland känns hon som en "mini-kopia" av mej. Skriver ner sina känslor och funderingar bara sådär utan att tänka. Var länge sedan jag själv skrev några djupa inlägg. Vet inte om det har med ålder och mognad att göra, - att man idag är mer medveten om att allt löser sig på ett eller annat sätt och därför inte sätter så stor vikt över att fundera och reflektera. Eller så är det bara så man tänker efter en extra gång innan man lägger ut något. Ibland undrar jag om det ens är någon som saknar mina "gamla" inlägg.. har mitt sätt att skriva förbättrats eller försämrats? Är det för "ytligt"? Vad får ni som läser för bild? Något ni önskar jag skrev mera om.. ? Kommentera gärna.
Postat av: Sophie

När jag läser bloggar tycker jag nog det är mest intressant att läs om andras vardag å sånt, va di har gjort idag, va di ha shoppa o.s.v. Så jag e no nöjd med det du skriver :)

2011-09-30 @ 17:40:17
Postat av: Anonym

Låter ju kul! synd att int jag våg lägg opp allt jag shoppar bara ;) haha..

2011-09-30 @ 18:29:23
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?