om veckoslutet.

Publicerat - 2011-09-25 @ 21:07:19

Känns som man bara jobbar och jobbar, och därmellan försöker man klämma in att ägna tiden åt Novalie, träna, mysa och träffa familj/vänner - därav mina usla uppdateringar! I alla fall trivs jag riktigt bra på mitt nya jobb, det är mycket stressigt mellan varven, men jag gillar var och en av de som jobbar där och tycker alla är så glada, trevliga och generösa på sitt sätt. Känns kul med något där man får prova på nya saker, även om de tar tid att komma sig in i det och bryta gamla mönster. Så detta veckoslut har bestått av en hel del jobb, hade kvällsskifte både toesdag och fredag. Lördagen jobbade jag morgon, och direkt efter jobbet mötte jag upp T och Novalie hos hans föräldrar. Jag slängde i mig lite mat som svärmor lagat och så körde vi söderut. Novalie behövde ju nya vinterskor för denna vinter också, så det blev ett varv till skoextra, och ett inköp av ett par nya Kavat. Sedan åkte vi till Stenhaga och motonet samt gigantti. T köpte en ny telefon eftersom han gamla vägrar kunna se och sända några sms. Jag fick en ny digikamera för ett presentkort som varit oanvänt sedan jul. Efter det blev det ett efterlängtat besök hos min mamma med familj i Malax och ännu efter det ett snabbt varv via ett par vänner/bekanta i Petsmo innan vi anlände hem runt midnatt. Idag har varit en riktigt hemmadag. Vi har handlat hem mat och så har jag hunnit med ett pass bodycombat (det nya programmet). Då jag kom hem var T´s föräldrar här och det fixades med någon maskin, och lite med infarten till gården. Sen har det bara varit mys i soffan framför tv:n som gällt, och imorgon har vi ny vecka igen...Godnatt.

  

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?